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Nicholas Noel joins SaaSCan Advisory Board | SaaSCan acceuille Nicholas Noel

SaaSCan is delighted to welcome Nick Noel, Chief Customer Officer at PointClickCare, to the SaaSCan Advisory Board.

As Chief Customer Officer at PointClickCare, the Canadian headquartered SaaS company behind the leading cloud-based Integrated Care Coordination software platform for the senior care market, Nick oversees a team responsible for customer success, implementation services, customer support and education services. The primary goal for Nick and his team is to ensure PointClickCare customers receive the full value of the product at all times.

SaaSCan will benefit from Nick's enterprise scale SaaS experience on both sides of the border, given his current role at PointClickCare, as well as prior roles as SVP of North American Services for NetSuite, and positions at Capgemini, IBM Global Services and Manulife Financial.


Welcome Nick!


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SaaSCan est très fier d'acceuillir Nick Noel, Chef, Orientation-client à PointClickCare, au Conseil consultatif SaaSCan.


En tant que Chef, Orientation-client à PointClickCare, Nick dirige une équipe responsable du succès des clients, des services de mise en œuvre, ainsi que des services à la clientèle et d’éducation des clients. L’objectif principal de Nick et de son équipe est de s’assurer que les clients de PointClickCare reçoivent la pleine valeur du produit en tout temps.


SaasCan bénéficiera de l’expérience SaaS de Nick à l’échelle de l’entreprise, et ce, des deux côtés de la frontière grâce à son rôle actuel à PointClickCare, ainsi que de ses rôles antérieurs comme celui de Vice‑président principal des services nord‑américains de NetSuite, et les postes qu’il a occupés à Capgemini, à IBM Global Services et à la Société financière Manuvie.


Bienvenue Nick!


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